MainMenu

x
Čik prestani

Čik prestani

24.12.2019.

Digitalni model oblačenja

U svetu inovacija, teško da nas nešto može iznenaditi. Evo jednog nesvakidašnjeg primera koji se sigurno izdvaja.

Biznismen iz San Franciska Ričard Ma odlučio je da pokloni svojoj ženi glamuroznu haljinu koja ima jedan jako zanimljiv detalj — ona uopšte ne postoji, barem ne fizički. Tu virtuelnu investiciju dizajnirala je digitalna modna kuća „Fabrikant“ i koštala je 9.500 dolara. Haljina je napravljena isključivo za Maovu suprugu Meri Ren, a dobijene fotografije isključivo oni mogu koristiti na društvenim mrežama.



Na kupovinu ove digitalne tkanine Ma se odlučio zbog njene „dugoročne vrednosti”. Ističe da je za njega ovo jedinstveno iskustvo i „znak modernih vremena“.



Prošle godine skandinavska kompanija „Karlings“ takođe je pokrenula digitalnu kolekciju urbane odeće. Na svačije iznenađenje, iako kolekcija u suštini ne postoji u realnosti, rasprodata je za mesec dana.



Nešto što ovaj koncept sigurno čini tako posebnim jeste težnja da modne agencije konstantno pomeraju granice ekstravagancije.